Hogyan számítódik a fizetendő végösszeg?
A rendelés összértékét a kosárban szereplő termékek összértéke, valamint a szállítási költség teszi ki, mely csak az ingyenes szállítási határ alatti kosárértékre számítódik fel. Ezen értékhatár felett ingyenes a szállítás.
Össze tudok vonni több, különböző időpontban leadott rendelést?
Igen. Ilyen esetben az info@potterheads.hu email címen kell jelezni az igényt a rendelési számok megadásával. Ha az egyik rendelésen, vagy akár mindkettőn felszámítódott a szállítási díj és összevonás után a rendelés eléri az ingyenes szállítási határt, akkor a szállítási díjak levételre kerülnek a rendelésről. Ha összevonás után nem éred el az ingyenes szállítási határt, akkor is csak egy szállítási díj kerül felszámolásra.,
Tudok személyesen vásárolni?
Személyes vásárlásra jelenleg nem tudunk lehetőséget biztosítani.
Melyik futárcég szállítja a csomagomat?
A Potterheads.hu a Top hazai futárcéggel áll szerződésben, így választásod alapján a rendelésedet a Foxpost, vagy az MPL szállítja.
Hogyan tudok fizetni?
A Potterheads.hu áruházban lehetőséget biztosítunk biztonságos bankkártyás fizetésre a Barion rendszerén keresztül, banki előre utalással történő fizetésre, valamint az engedélyezett termékek esetén utánvétes fizetésre.
Hogyan tudok törölni egy már leadott és kifizetett rendelést?
A megrendelések törölhetőek akkor is, ha a fizetés már megtörtént. Ebben az esetben az info@potterheads.hu email címen kell jelezni ezt a szándékot és a kifizetett összeget visszatérítjük.
Hogyan tudom visszaküldeni a terméket?
A megrendelés visszaküldhető az átvételtől számított 30 napon belül. A visszaküldés bármelyik futárszolgálaton keresztül történhet, melynek költsége a vásárlót terheli. A visszaküldött termék ellenértéke az elállás jelzésétől számítva 14 napon belül visszatérítésre kerül. Az Eladó mindaddig visszatarthatja a visszajáró összeget, amíg a vásárló az Árut vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte; a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. Utánvéttel vagy portósan feladott küldeményeket nem áll módunkban elfogadni.
Az elállási szándékod jelezheted bármilyen formában, akár e-mailben (info@potterheads.hu), akár telefonon (+36702022040) a rendelésszám és a visszaküldendő termék megadásával, vagy a visszaküldéskor a csomagban is elhelyezheted a kitöltött elállási nyilatkozatunkat vagy egy általad megfogalmazott elállási nyilatkozatot. Ha a hivatalos elállási nyilatkozatunkat szeretnéd használni, azt megtalálod a webáruház láblécénél található ÁSZF végén is megtalálod. Ha nem tudod a rendelésszámod, akkor azonosítsd magad név, cím és a visszaküldendő termék megadásával. Ha utánvéttel történt a fizetés, akkor kérünk, hogy adj meg részünkre egy számlaszámot a gyors és rugalmas visszatérítés érdekében. Bankkártyás fizetés vagy banki előre utalás esetén a fizetésre használt számlaszámra teljesítjük a visszatérítést.
A rendelés leadása után van még lehetőségem módosításokra?
Igen, abban az esetben, ha a rendelés még nem került átadásra a futárszolgálatnak. Az igényt az info@potterheads.hu email címen tudod jelezni nekünk.
Mi történik akkor, ha a termék, amit megkaptam, sérült?
Ebben az esetben az info@potterheads.hu-ra írt e-mailben kell jelezned a problémát a termék megnevezésével, a sérülés/termékhiba leírásával. Segíti a gyors ügyintézést, ha a sérülés jelzésekor az e-mailhez a sérülésről készült fotót is tudsz csatolni. Jelzésed követően csapatunk felveszi veled a kapcsolatot a további teendőkkel kapcsolatban.
Ha a kérdések között nem találsz olyat, ami megadta a választ, keress minket email-ben vagy telefonon és készséggel rendelkezésedre állunk. :)