Kedves Vásárlónk!
Üdvözöljük a Harry Potter rajongók számára létrehozott webáruházunkban! Az oldalunkon történő böngészéshez és a vásárlási folyamat megkönnyítése érdekében összeállítottuk az Általános Szerződési Feltételeinket, amely részletesen tartalmazza a vásárlás feltételeit, a rendelési folyamat menetét, a fizetési módokat, a szállítási információkat, valamint az esetleges visszaküldési és garanciális tudnivalókat.
Az alábbi linken keresztül elérhető dokumentumban minden lényeges információ megtalálható ahhoz, hogy Ön magabiztosan és tájékozottan hozhasson döntést, és a vásárlás során ne érhessék váratlan meglepetések. Az ÁSZF célja, hogy biztosítsa az átlátható és biztonságos vásárlási élményt, így kérjük, szánjon rá időt, hogy átfussa a feltételeket.
Általános Szerződési Feltételek megtekintése
Amennyiben bármilyen kérdése merülne fel a dokumentumban foglaltakkal kapcsolatban, keressen minket bizalommal az elérhetőségeinken. Csapatunk készséggel áll rendelkezésére, hogy segítsen, és gondoskodjon róla, hogy vásárlása kellemes élmény legyen.
Fontos számunkra, hogy Ön a vásárlás minden lépésével tisztában legyen, ezért az ÁSZF részleteit ezen az oldalon is elérhetővé tettük. Amennyiben további információkra van szüksége, a szöveget közvetlenül itt, az oldalon is átböngészheti, nem szükséges külön megnyitni az Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) linket.
1. Cél, hatály
1) A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) tartalmazza a https://www.potterheads.hu/ honlapon (a továbbiakban: weboldal) elérhető szolgáltatások igénybevételének az igénybevevő (továbbiakban: Felhasználó, valamint egyes esetekben: Fogyasztó) általi használatának feltételeit. A weboldal használatához szükséges azon technikai tájékoztatást, valamint aktuális információt, melyet a jelen ÁSZF nem tartalmaz, a weboldalon elérhető tájékoztatások nyújtják. Az egyes szolgáltatásokra vonatkozó egyedi feltételek az adott szolgáltatásnál az ÁSZF rendelkezésein felül kerülnek feltüntetésre. A Felhasználó a Furkász Hungary Kft. – képviseli Hanyu Zsanett és Tóth Emánuel – (a továbbiakban: Szolgáltató) weboldalára történő belépéssel, így különösen a Szolgáltató által nyújtott bármely szolgáltatás igénybevételével és a weboldal használatával elfogadja és tudomásul veszi a jelen ÁSZF-ben és a Szolgáltató – mint egyben Adatkezelő – Adatvédelmi és Adatkezelési Tájékoztatójában foglaltakat.
2) Az ÁSZF célja a weboldal használatával kapcsolatos szabályok rögzítése, az erről szóló tájékoztatás és a weboldalon történő vásárláshoz szükséges szerződés létrehozása, tartalmának meghatározása, módosítása, teljesítésének figyelemmel kísérése, az abból származó díjak számlázása, valamint az azzal kapcsolatos követelések érvényesítése a vonatkozó és mindenkor hatályos jogszabályok alapján.
3) Felhasználó – egyben, mint az adatkezelési vonatkozásban Érintett – személyes adatainak kezeléséről az Adatvédelmi és Adatkezelési Tájékoztató rendelkezik, mely elérhető a weboldal bármely oldalán a láblécben.
4) A jelen ÁSZF nyelve magyar.
5) Szolgáltató nem veti alá magát semmilyen magatartási kódex rendelkezéseinek.
6) Az ÁSZF időbeli hatályát a fedlapon és oldalanként a láblécben szereplő dátum jelzi. Az Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy az ÁSZF-ét bármikor módosítsa és új ÁSZF-et tegyen közzé honlapján. Új verzió hatályba lépésével a korábbi verzió hatályát veszti.
7) Fogalmak:
a) Fogyasztó: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje. Jogszabályban a fogyasztót megillető úgynevezett többletjog (elállási és felmondási jog) csak az e minőségében eljáró személyt illeti meg.
b) Felhasználó: a weboldalon rendelést feladó személy, aki lehet természetes személy (Fogyasztó) vagy Fogyasztónak nem minősülő egyéni vállalkozó, gazdasági társaság vagy más szervezet.
2. A Szolgáltatóra vonatkozó adatok
székhelye: 1151 Budapest, Kemény István u. 66.
adószáma: 32382138-2-42
cégjegyzékszáma: 01 09 421158 - vezetve a Fővárosi Törvényszék Cégbírósága nyilvántartásában.
kamarai regisztrációs száma: BU32382138
e-mail címe: furkaszhungarykft@gmail.com
weboldala: https://www.potterheads.hu/
telefonszáma: +36-30-506-2060
A Szolgáltató által igénybe vett tárhelyszolgáltatóra vonatkozó adatok:
neve: Shoprenter Korlátolt Felelősségű Társaság
székhelye: 4028 Debrecen, Kassai út 129.
e-mail címe: info@shoprenter.hu
weboldala: https://www.shoprenter.hu/
3. A weboldalon folytatott tevékenység
1) A Szolgáltató a weboldalán az általa forgalmazott termékek (jogvédett emblémával, logóval, karakterekkel díszített termékek, könyvek stb.) iránt érdeklődő vásárlók számára történő kiskereskedelmi értékesítéssel foglalkozik. Továbbá a termékekhez kapcsolódóan vagy akár ezekről teljesen függetlenül a felhasználók érdeklődésére számot tartó írásokat, blogcikkeket hoz nyilvánosságra a szerzői jog védelme alatt.
2) A Szolgáltató egyéb, ingyenesen vagy díjfizetés ellenében letölthető segédanyagokat is biztosíthat a weboldalán.
4. A weboldal használatára vonatkozó feltételek
4.1. A weboldal használatához kapcsolódó felelősség
1) A Felhasználó a Szolgáltató weboldalát kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan okozott, továbbá az emberi életet, testi épséget vagy egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen túlmenően.
2) A Szolgáltató kizár minden felelősséget a Honlap használói által tanúsított magatartásért.
3) A Felhasználó köteles gondoskodni arról, hogy a Honlap használata során harmadik személyek jogait vagy a jogszabályokat se közvetlenül, se közvetett módon ne sértse. A Felhasználó teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért, Szolgáltató ilyen esetben teljes mértékben együttműködik az eljáró hatóságokkal a jogsértések felderítése érdekében.
4) A Felhasználók által a Honlap használata során esetlegesen elérhetővé tett tartalmat (például kommenteket) a Szolgáltató jogosult, de nem köteles ellenőrizni, és a közzétett tartalmak tekintetében a Szolgáltató jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni.
5) A Szolgáltató weboldala, aloldalai olyan linkeket tartalmazhatnak, amelyek más szolgáltatók oldalaira vezethetnek. E más szolgáltatók adatvédelmi gyakorlatáért és más tevékenységéért a Szolgáltató nem vállal felelősséget.
4.2. Szerzői jog
1) A Felhasználó a weboldal és a hozzátartozó közösségi oldal böngészésével hozzájárul ahhoz, hogy az oldalak üzemeltetőjének a szellemi termékét képező tartalmakat olvassa és kizárólag személyes információ szerzésre használja fel. A weboldal és közösségi oldal üzemeltetője, mint jogtulajdonos nem járul hozzá e közzétett tartalmak üzleti célú felhasználásához, és annak változatlan, vagy nagy mértékben hasonló módon történő átvételéhez vagy felhasználásához. A jelen feltételek tudomásulvételével a Felhasználó egyúttal aláveti magát a magyar szerzői jog és a weboldal üzemeltető cég székhelye szerinti hatáskörrel rendelkező magyar bíróság illetékességének is.
2) Amennyiben a Szolgáltató a weboldal tartalmát harmadik személy honlapján bizonyíthatóan azonos vagy hasonló formában észleli, másolt oldalanként 200.000 Ft/hónap, azaz kétszázezer forint havidíj összegű kötbért számláz a jogtalan felhasználónak. Másolt oldalnak minősül az is, ha az átvétel a teljes oldal tartalom 20%-ánál nagyobb mértékben tartalmazza a nem engedélyezetten átvett szöveget, képet, ábrát. Az átvétellel a Felhasználó kifejezetten elfogadja ezen kötbér megállapodást.
5. A weboldalon történő vásárlás
5.1. Regisztráció lehetősége a weboldalon
1) A Szolgáltató lehetővé teheti a Felhasználó számára, hogy a honlapon regisztráljon, ezzel megkönnyítve a rendszeres vásárlást.
2) Ilyen esetben „Regisztráció” gombra kattintást követően a Felhasználónak meg kell adnia a párbeszédablakban meghatározott adatokat (e-mail cím, jelszó, vezetéknév, keresztnév, számlázási cím), majd meg kell adnia a regisztrációhoz az adatkezelési hozzájárulást a jelölőnégyzet bejelölésével.
3) A „Regisztráció” gombra kattintás után – amennyiben a Felhasználó minden adatot megadott –, egy aloldalon keresztüli értesítést kap a „Regisztrációja elkészült” szöveggel.
4) A sikeres regisztrációt a Szolgáltató a Felhasználó által megadott e-mail címen is rövid időn belül visszaigazolja.
5.2. A megrendelés előtti tájékoztatás
1) A Szolgáltató a honlapjának láblécében a „Vásárlás előtti tájékoztatás” pontban, valamint a termékek egyes aloldalain nyújt tájékoztatást a vásárlással kapcsolatos tudnivalókról.
2) A tájékoztatás kiterjed a vásárláshoz kapcsolódó költségek (pl. csomagolás, szállítás, utánvét stb.) előzetes bemutatására, amennyiben ilyen költség felmerül. Az egyes megrendelések esetén a költségek összegzése során a Szolgáltató tételesen is bemutatja az adott megrendelésnél felmerülő valamennyi költségtételt a Felhasználó számára.
3) A honlapon elhelyezett termékek mellett/alatt feltüntetett árak fogyasztói árak, azok tartalmazzák az általános forgalmi adót (ÁFA).
5.3. A megrendelés folyamata
1) A Felhasználó a Szolgáltató honlapján kiválasztja a kívánt terméket.
2) A választott termék a szükséges darabszám megadása után a „Kosárba” gomb segítségével helyezhető a virtuális kosárba. Ezt követően külön tájékoztatás érkezik: „A kosárba sikeresen belekerült(ek) a következő termék(ek):”, ez alatt megjelenik a kosárba rakott termék(ek) megnevezése. Ennél a pontnál a vásárló eldöntheti, hogy tovább vásárol-e ekkor a „Tovább válogatok” gombra kattintva folytathatja a vásárlást, vagy a „Tovább a kosárhoz” gomb segítségével halad tovább.
3) A Felhasználó a kosár tartalmát a „Kosár” menüpont segítségével ellenőrizheti. Itt módosíthatja azt, hogy a kosárba tett termékből milyen mennyiséget kíván rendelni, illetve a termék megnevezése alatti „Törlés”, illetve a megnevezés előtti piros „X” gomb segítségével törölheti az adott tételt.
4) A „Kosár” pontban a Felhasználó áttekintheti, hogy a vásárlása milyen összeget tesz ki, valamint tájékoztatást kap arról, hogy hűségpontok vagy ajándékkártya beváltására a Pénztárban van lehetőség.
5) A Felhasználó a „Tovább a pénztárba” gombra klikkelve folytathatja a vásárlási folyamatot.
6) Amennyiben a Felhasználó rendelkezik a vásárlásnál felhasználható kuponnal, vagy hűségponttal a „Kuponkód” vagy „Hűségpont” mezőben adhatja azt meg és a „Beváltás” gomb segítségével használhatja fel a vásárláshoz. Innen a „Tovább a szállítási módokhoz” gomb segítségével lehet tovább lépni.
7) A „Szállítási adatok” kérdésnél kell kiválasztani a szállítás módját és megadni a szállítási címet, illetve csomagpontra történő szállítás esetén kiválasztani az adott csomagautomata címét. Regisztrációval rendelkező Felhasználó esetében a regisztrációkor megadott címet veszi alapul a rendszer, melyet a „Módosítás” gombbal lehet megváltoztatni. Innen a „Tovább a fizetési módokhoz” gomb segítségével lehet tovább lépni.
8) A „Fizetési adatok” kérdésnél a Felhasználónak ki kell választania a számára megfelelő fizetési módot. Ennél a pontnál kell megadni a számlázásra vonatkozó adatokat is.
Innen a „Tovább az összegzéshez” gomb segítségével lehet továbblépni.
9) A „Rendelés összegzése” pontban át lehet tekinteni a megadott adatokat és mind az „Szállítási cím” mind a „Szállítási mód”, mind a „Fizetés” vonatozásában a „Módosítás” gomb segítésével korrigálhatóak a megadott adatok. A megadott jelölőnégyzetben történő jelöléssel el kell fogadni:
a) az Általános Szerződési Feltételeket,
b) az Adatvédelmi és adatkezelési tájékoztatót, melyek a link révén külön ablakban megnyitva olvashatóak, valamint onnan igény esetén le is menthetőek, ki is nyomtathatóak.
c) a megadott jelölőnégyzetben történő jelöléssel szükséges jelezni, hogy a Felhasználó tudomásul veszi azt is, hogy a megrendelése fizetési kötelezettséget von maga után, továbbá
d) a nyilatkozatot arról, hogy a Felhasználó 14 év feletti személy.
10) Amennyiben a Felhasználó mindent megfelelőnek talál, akkor a „Megrendelem” gomb segítségével véglegesítheti rendelését.
11) A weboldalon a Szolgáltató a sikeres rendelést a „Rendelését felvettük!” üzenettel azonnal, valamint rövid időn belül e-mailben is visszaigazolja.
5.4. Ajánlati kötöttség, a szerződés létrejötte
1) A Felhasználó által elküldött ajánlat megérkezését a Szolgáltató késedelem nélkül, automatikus visszaigazoló e-mail útján visszaigazolja a Felhasználó részére. Az e-mail tárgya: „Potterheads rendelés!”. E visszaigazoló e-mail tartalmazza a Felhasználó által a vásárlás során megadott adatokat (számlázási és szállítási cím információk), a rendelés azonosítóját (rendelésszám), a rendelés dátumát, a fizetés és szállítás módját, a megrendelt termékhez tartozó adatok felsorolását, mennyiségét, a termék árát, a szállítási költséget és a fizetendő végösszeget.
2) Amennyiben a megrendelés rögzítése után 1 napon belül a Felhasználó nem kapja meg a visszaigazoló e-mailt, azt haladéktalanul, de legkésőbb 1 napon belül köteles jelezni a Szolgáltató felé a jelen ÁSZF „2. A Szolgáltatóra vonatkozó adatok” pontjában bemutatott e-mail címen vagy telefonszámon.
3) A megkapott visszaigazoló e-mail „A #XXXX. számú megrendelést megrendelése megérkezett, feldolgozása elkezdődött.” szövege arról ad tájékoztatást, hogy a Szolgáltató számára elérhetővé vált a megrendelés, azonban ez még nem minősül a Szolgáltató részéről a Felhasználó által tett ajánlat elfogadásának. A Szolgáltató legkésőbb 2 (kettő) munkanapon belül igazolja vissza a Felhasználó e-mail címén, ha a Felhasználó által rendelt termék a kívánt paraméterekkel (darabszám, mértet, szín, egyéb jellemzők) rendelkezésre áll, mellyel érvényes szerződés jön létre a Szolgáltató és a Felhasználó között. Az így megkötött szerződés nem minősül írásba foglalt szerződésnek. A szerződést a Szolgáltató iktatja, az iktatószám megegyezik a rendelésszámmal. A szerződés a Felhasználó által utólag a Szolgáltatóval egyeztetett időpontban és helyszínen tekinthető meg.
4) A Felhasználó mentesül az ajánlati kötöttség alól, ha késedelem nélkül, de legkésőbb 48 órán belül nem kapja meg a Szolgáltatótól az elküldött rendelésére vonatkozó visszaigazoló e-mailt.
5) Ha a Felhasználó rendelését már elküldte a Szolgáltató részére és hibát vesz észre a visszaigazoló e-mailben szereplő adatok tekintetében, azt 1 napon belül köteles jelezni a Szolgáltató felé, a rendelések téves teljesítésének elkerülése érdekében.
6) A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre vonatkozik:
· a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.);
· az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (Eker tv.);
· a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény (Fgytv.);
· a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló 2008. évi XLVII. törvény (Fttv.);
· a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet vonatkozik, figyelemmel az EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS 2011/83/EU Irányelvére is;
· az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet.
5.5. Díjfizetés
1) Előre utalás bankszámlára: A Felhasználó a megrendelt termékek árát azok kiszállítását, illetve átvételét megelőzően a Szolgáltató által küldött díjbekérő alapján fizeti meg a Szolgáltató bankszámlájára banki átutalás útján. Előre utalás esetén a megjegyzés rovatban a rendelésszámot minden esetben szükséges feltünteti. Előre utalás esetén a Felhasználó a megrendelt termékek átvételére csak az átutalás jóváírását követően jogosult.
2) Online bankkártyával: A Szolgáltató a https://www.potterheads.hu/ weboldalon a vele szerződött Intézmény által biztosított biztonságos bankkártyás fizetési megoldást nyújtja vásárlóinak. Az online bankkártyás és egyéb fizetési módok a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya, illetve egyéb fizetéssel kapcsolatos adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.. Kérjük, olvassa el részletes tájékoztatót a https://www.potterheads.hu/ oldal láblécében a [Barion bankkártyás fizetési tájékoztató] és a pontban!
3) Fizetés utánvéttel: a futár által kézbesített bontatlan, sértetlen csomag ellenértékét a Felhasználó készpénzben vagy bankkártyával a futárnak tudja kifizetni. (A bankkártyás fizetési lehetőségről a Felhasználónak az adott futárszolgálatnál előzetesen tájékozódnia kell.)
4) Fizetés a Szolgálató által a https://www.potterheads.hu/ weboldalon bemutatott és a Felhasználó által kiválasztott Átvételi Ponton - átvételi helyen: a megérkezett bontatlan, sértetlen csomag ellenértékét a Felhasználó készpénzben vagy bankkártyával tudja kifizetni. (A bankkártyás fizetési lehetőségről az adott átvételi ponton előre tájékozódnia kell.)
5.6. Számla kiállítása
A számlát a Szolgáltató a Felhasználó e-mail címére E-számla formájában küldi meg, vagy azt a termékkel együtt a termék csomagolásában helyezi el.
5.7. Szállítás
1) A Szolgáltató a tevékenységéhez a Felhasználó választása, illetve szükség szerint a sürgősség és rendelkezésre állás alapján elérhető csomagküldő szolgáltatók szolgáltatásait is igénybe veheti, különösen, de nem kizárólagosan a FoxPost Zrt, MPL Magyar Posta Zrt. szolgáltatását.
2) A webáruházunkban leadott rendelések kiszállításának várható ideje általában 1-4 munkanap között alakul. A pontos szállítási idő a kiválasztott termék függvényében változhat, amelyről minden esetben tájékoztatást nyújtunk:
- A termék adatlapján a weboldalon előzetesen megtekinthető a várható szállítási idő.
- A rendelés visszaigazoló e-mailben szintén feltüntetjük a várható kiszállítási időt.
Fenntartjuk a jogot, hogy az itt megadott szállítási időtől eltérjünk előre nem látható okokból (például logisztikai nehézségek, szállítópartnereink késedelme vagy vis maior események esetén).
Fontos, hogy az ünnepi időszakokban és a kiszállítást befolyásoló körülmények esetén a szállítási idő eltérhet a megadott intervallumtól. Amennyiben ilyen változás történik, ügyfélszolgálatunk minden esetben tájékoztatja Önt a rendelése állapotáról.
Kérjük, hogy a rendelés során a megadott szállítási címet pontosan adja meg, hogy a csomag zökkenőmentesen célba érjen.
3) Amennyiben futárszolgálattal történik a kiszállítás, a küldemény aktuális helyzetéről e-mailben vagy SMS-ben értesíti a futárcég a Felhasználót. Amennyiben a futár a megadott címen nem talál senkit, egy alkalommal ismételten megkísérli a kézbesítést. Ha két kézbesítési kísérlet után sem sikerül átadni a küldeményt, akkor azt már csak a Felhasználó költségére tudja a Szolgáltató újra postázni.
4) A küldemény átvételekor a Felhasználó köteles megvizsgálni, hogy a termék sérülésmentes-e. Amennyiben sérülést tapasztal a csomagoláson, vagy a terméken, a Felhasználó kérheti jegyzőkönyv felvételét, mert a termék futártól való átvételével, illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik, ami azt jelenti, hogy az átvételt követően a Felhasználó kizárólag elállási jogával élhet, ezért a kiszállítást végző személy távozása után a Szolgáltatónak utólag mennyiségi és minőségi reklamációt nem áll módjában elfogadni. Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, illetve cseréjét a Szolgáltató díjmentesen biztosítja. Az átvételt követően észlelt sérülésért a Szolgáltató felelősséget nem vállal!
5) A szállítási és csomagolási, illetve utánvét költségekről, valamint a szállítási határidőről a Szolgáltató a weboldalán ad előzetes tájékoztatást, valamint a megrendelés folyamatában is részletes tájékoztatást nyújt.
6) A Szolgáltató – eltérő megállapodásának hiányában – a szerződés megkötését követően késedelem nélkül, de legkésőbb harminc (30) napon belül köteles a Fogyasztó rendelkezésére bocsátani (kiszállítani) a termék(ek)et. A Szolgáltató késedelme esetén a Fogyasztó jogosult póthatáridőt kitűzni. Ha a Szolgáltató a póthatáridőn belül nem teljesít, a Fogyasztó jogosult a szerződéstől elállni. A Fogyasztó póthatáridő tűzése nélkül akkor jogosult a szerződéstől elállni, ha a Szolgáltató a szerződés teljesítését megtagadta vagy a szerződést a felek megállapodása szerint vagy a szolgáltatás felismerhető rendeltetésénél fogva a meghatározott teljesítési időben – és nem máskor – kellett volna teljesíteni.
6. Az elállási jog gyakorlása
2) A terméknek a Fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított 14 (tizennégy) naptári napon belül a Fogyasztó a szerződéstől indokolás nélkül elállhat. A Fogyasztó a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja elállási jogát. Ha a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) a jelen ÁSZF 2. pontjában feltüntetett elérhetőségek igénybevételével a Szolgáltató részére. Ebből a célból a Fogyasztó felhasználhatja jelen ÁSZF mellékletében bemutatott elállási nyilatkozatmintát is.
3) A Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát a Szolgáltató részére. A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát megfelelően gyakorolta.
4) A Szolgáltató e-mailben haladéktalanul visszaigazolja a Fogyasztó elállási nyilatkozatának megérkezését. Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a Fogyasztó az erre irányuló nyilatkozatát 14 naptári napon belül (akár a 14. naptári napon) elküldi a Szolgáltatónak. Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mailben történő értesítés esetén az e-mail küldésének idejét veszi figyelembe a Szolgáltató a határidő-számítás szempontjából. A Fogyasztó levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma.
5) A Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket a Szolgáltató 2. pontban feltüntetett címére indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, ha a Fogyasztó a 14 napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy az általa megrendelt futárnak átadja) a terméket.
6) A terméknek a Szolgáltató címére történő visszaküldésének költsége a Fogyasztót terheli. A Szolgáltatónak az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni. A termék visszaküldésének költségén kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót semmilyen más költség nem terheli.
7) Ha a Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül a Szolgáltató visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy a Fogyasztó a Szolgáltató által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott. A Szolgáltató jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a Fogyasztó nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a Szolgáltató a korábbi időpontot veszi figyelembe. A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz a Szolgáltató, kivéve, ha a Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja, e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli. A Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.
8) A Fogyasztót nem illeti meg az elállási jog:
a) olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állított elő a Szolgáltató;
b) olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a Felhasználó személyére szabtak;
c) romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;
d) olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;
e) olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
f) lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a Fogyasztó a csomagolást felbontotta;
g) hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével;
h) nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében;
i) a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a Szolgáltató a Fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a Fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti elállási jogát.
7. Szavatosság, jótállás
7.1. A tájékoztatás formája
A Szolgáltató a Felhasználó részére a Kellékszavatosságról, a Termékszavatosságról, valamint a jótállás alá eső termékek esetében a Jótállásról a jelen ÁSZF mellékletében a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet szerinti mintatájékoztató felhasználásával ad tájékoztatást.
7.2. Szavatossági, jótállási igények érvényesítése, panaszkezelés
1) A Felhasználó szavatossági igényeit, panaszát az alábbi elérhetőségeken érvényesítheti, illetve jelentheti be:
a) telefonon a +36-70-202-2040 telefonszámon (munkanapokon 09:00-16:00 között);
b) E-mailben az info@potterheads.hu címen;
c) postai úton a következő címen:
Név: Furkász Hungary Kft.
Cím: 1151 Budapest, Kemény István u. 66.
2) A Szolgáltató a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Amennyiben a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, a panasz jellegéből adódóan vagy ha a Felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel, melyet öt évig, a panaszra tett érdemi válaszával együtt őriz.
3) A Szolgáltató köteles a jegyzőkönyv egy példányát személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a Felhasználónak átadni, vagy ha ez nem lehetséges, akkor az alább részletezett írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint köteles eljárni.
4) A Szolgáltató a telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Felhasználónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi a jegyzőkönyv másolati példányát. Minden egyéb esetben a Szolgáltató az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el. A telefonon vagy más hírközlési eszköz segítségével rögzített panaszt a Szolgáltató egyedi azonosítóval látja el, mely a későbbiekben egyszerűsíti a panasz visszakeresését. A Szolgáltató a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés jelen szerződés értelmében a postára adást jelenti. A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató az elutasítás indokáról tájékoztatja a Felhasználót.
8. További jogérvényesítési lehetősége
Amennyiben Szolgáltató és Fogyasztó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, további lehetőségek állnak nyitva Fogyasztó számára.
8.1. Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál
A Fogyasztó fogyasztóvédelmi eljárást kezdeményezhet a Szolgáltatóval szemben. A fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatokat a fogyasztó lakóhelye szerinti illetékes fővárosi, vármegyei kormányhivatalok látják el, melyek listája a https://kormanyhivatalok.hu/ honlapon érhető el.
8.2. Békéltető testület eljárásának kezdeményezése
A Fogyasztó békéltető testületi eljárást kezdeményezhet a Szolgáltatóval szemben.
Az eljárásra a Fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület illetékes. A fogyasztó belföldi lakóhelye és tartózkodási helye hiányában a békéltető testület illetékességét a fogyasztói jogvitával érintett vállalkozás vagy az annak képviseletére feljogosított szerv székhelye alapítja meg. A Fogyasztó azonban dönthet úgy, hogy más, azaz nem a lakóhelye/vállalkozás székhelye szerint illetékes békéltető testület folytassa le az eljárást, azaz a 20 békéltető testület közül bármelyikhez benyújthatja kérelmét.
A békéltető testületek felsorolását és elérhetőségét az alábbi linken keresztül tekintheti meg:
Az elérhetőségek megtekinthetők a jelen ÁSZF mellékletében is.
A Szolgáltató székhelye szerint illetékes
Budapesti Békéltető Testület
Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Levelezési cím: 1253 Budapest Pf. 10.
Telefonszáma: (1) 488-2131
Elnök: Dr. Inzelt Éva Veronika
Honlap cím: https://bekeltet.bkik.hu/
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu
8.3. Panasztétel kezdeményezése az európai uniós vitarendezési platformon
Amennyiben az online vásárlás során felmerült probléma vagy vita nem rendeződött el a Szolgáltatóval vagy a hazai fórumokon, a Fogyasztó a panaszát a következő platformon keresztül terjesztheti európai uniós vitarendezési testület elé:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=HU
8.4. Bírósági eljárás kezdeményezése
A Felhasználó polgári pert kezdeményezhet a Szolgáltató ellen. A per elbírálása a törvényszék hatáskörébe tartozik. A per – az érintett választása szerint – a lakóhelye szerinti törvényszék előtt is megindítható (a törvényszékek felsorolását és elérhetőségét az alábbi linken keresztül tekintheti meg: http://birosag.hu/torvenyszekek.
1. Melléklet: Elállási/Felmondási nyilatkozatminta
(A szerződéstől való esetleges elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza 14 napon belül.)
Címzett: Furkász Hungary Kft.
Cím: 1151 Budapest, Kemény István u. 66.
e-mail cím: furkaszhungarykft@gmail.com
Alulírott kijelentem, hogy gyakorlom elállási/felmondási jogomat az alábbi termék(ek) adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:
Szerződéskötés időpontja / átvétel időpontja:
Rendelésszám:
A Fogyasztó neve:
A Fogyasztó telefonszáma:
A Fogyasztó címe:
Kelt
A Fogyasztó aláírása (papíron tett nyilatkozat esetén)
2. Melléklet: Elállási/Felmondási tájékoztató
Elállási/Felmondási jog
Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Hasonlóképpen, ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, Ön jogosult 14 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést.
Az elállási/felmondási határidő:
· egy áru esetén attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy az árut átveszi.
· több áru szolgáltatásakor attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy az utolsó árut átveszi.
· több tételből vagy darabból álló áru szolgáltatásakor attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy az utolsó tételt vagy darabot átveszi.
Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni az alábbi postai vagy e-mail címre:
Címzett: Furkász Hungary Kft.
Cím: 1151 Budapest, Kemény István u. 66.
e-mail címe: furkaszhungarykft@gmail.com
Ebből a célból felhasználhatja a jelen ÁSZF 1. sz. mellékletében bemutatott elállási/felmondási nyilatkozatmintát is.
Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.
Az elállás/felmondás joghatásai
Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli.
A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk az árut, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.
Ön köteles számunkra az árut indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi az árut. Az áru visszaküldésének közvetlen költségét Ön viseli.
Ön kizárólag akkor vonható felelősségre az áruban bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az az áru jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.
3. Melléklet: A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató
1. Kellékszavatosság
Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Ön a Furkász Hungary Kft. hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?
Ön – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását, vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja, vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Fogyasztó és vállalkozás közötti – ingó dolognak minősülő áru adásvételére, digitális tartalom szolgáltatására vagy digitális szolgáltatások nyújtására irányuló – szerződés esetén Ön a kellékszavatossági jogai gyakorlása keretében a hibát a vállalkozás költségére maga nem javíthatja ki, illetve mással sem javíttathatja ki azt. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?
Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított kétéves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.
Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított egy éven belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Furkász Hungary Kft. vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított egy év eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
2. Termékszavatosság
Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?
Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.
A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
· a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
· a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
· a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.
3. Jótállás
Hibás teljesítés esetén a Furkász Hungary Kft. – amennyiben a termék az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik – jótállásra köteles.
Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?
A jótállás időtartama:
· 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén egy év,
· 100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év,
· 250 000 forint eladási ár felett három év.
Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?
A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.
Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok az 1. és a 2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.
4. Melléklet: Békéltető Testületek elérhetőségei
1. Baranya Vármegyei Békéltető Testület
A Tolna, Somogy és Baranya vármegye területén lakó vagy ott tartózkodási hellyel rendelkező fogyasztók ügyeiben a pécsi székhellyel működő Baranya Vármegyei Békéltető Testület jár el.
Címe: 7625 Pécs, Majorossy Imre u. 36.
Telefonszáma: (72) 507-154; (20) 283-3422
Elnök: Dr. Gőbölös Réka
Honlap cím: https://baranyabekeltetes.hu/
E-mail cím: info@baranyabekeltetes.hu; kerelem@baranyabekeltetes.hu
2. Borsod-Abaúj-Zemplén Vármegyei Békéltető Testület
A Borsod-Abaúj-Zemplén, Heves és Nógrád vármegye területén lakó vagy ott tartózkodási hellyel rendelkező fogyasztók ügyeiben a miskolci székhellyel működő Borsod-Abaúj-Zemplén Vármegyei Békéltető Testület jár el.
Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
Levelezési cím: 3501 Miskolc Pf. 376.
Telefonszáma: (46) 501-090
Elnök: Dr. Tulipán Péter
Honlap cím: http://www.bekeltetes.borsodmegye.hu/
E-mail cím: bekeltetes@bokik.hu
3. Budapesti Békéltető Testület
A Budapest területén lakó vagy ott tartózkodási hellyel rendelkező fogyasztók ügyeiben a budapesti székhellyel működő Budapesti Békéltető Testület jár el.
Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Levelezési cím: 1253 Budapest Pf. 10.
Telefonszáma: (1) 488-2131
Elnök: Dr. Inzelt Éva Veronika
Honlap cím: https://bekeltet.bkik.hu/
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu
4. Csongrád-Csanád Vármegyei Békéltető Testület
A Békés, Bács-Kiskun, Csongrád-Csanád vármegye területén lakó vagy ott tartózkodási hellyel rendelkező fogyasztók ügyeiben a szegedi székhellyel működő Csongrád-Csanád Vármegyei Békéltető Testület jár el.
Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék
Elnök: Dr. Horváth Péter Károly
Honlap cím: https://www.bekeltetes-csongrad.hu/
E-mail cím: bekelteto.testulet@csmkik.hu
5. Fejér Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúséta tér 4-6.
Telefonszáma: (22) 510-310
Elnök: Dr. Csapó Csilla
Honlap cím: https://www.bekeltetesfejer.hu/
E-mail cím: bekeltetes@fmkik.hu
6. Győr-Moson-Sopron Vármegyei Békéltető Testület
A Győr-Moson-Sopron, Vas, Zala vármegye területén lakó vagy ott tartózkodási hellyel rendelkező fogyasztók ügyeiben a győri székhellyel működő Győr-Moson-Sopron Vármegyei Békéltető Testület jár el.
Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/A.
Telefonszáma: (96) 520-217
Elnök: Dr. Bagoly Beáta
Honlap cím: https://bekeltetesgyor.hu/hu; https://gymsmkik.hu/bekelteto
E-mail cím: bekeltetotestulet@gymskik.hu
7. Hajdú-Bihar Vármegyei Békéltető Testület
A Jász-Nagykun-Szolnok, Hajdú-Bihar, Szabolcs-Szatmár-Bereg vármegye területén lakó vagy ott tartózkodási hellyel rendelkező fogyasztók ügyeiben a debreceni székhellyel működő Hajdú-Bihar Vármegyei Békéltető Testület jár el.
Címe: 4025 Debrecen Vörösmarty u. 13-15.
Telefonszáma: (52) 500-710; (52) 500-745
Elnök: Dr. Hajnal Zsolt
Honlap cím: https://www.hbmbekeltetes.hu/
E-mail cím: bekelteto@hbkik.hu
8. Pest Vármegyei Békéltető Testület
A Pest vármegye területén lakó vagy ott tartózkodási hellyel rendelkező fogyasztók ügyeiben a budapesti székhellyel működő Pest Vármegyei Békéltető Testület jár el.
Címe: 1055 Budapest, Balassi Bálint utca 25. IV. emelet 2.
Levelezési cím: 1364 Budapest, Pf.: 81
Telefonszáma: (1) 792-7881
Elnök: Dr. Nadrai Géza
Honlap cím: www.panaszrendezes.hu ; www.pestmegyeibekelteto.hu
E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu